sobota, 31. januar 2009

Čas

Danes je bil že skrajni čas (Kaj, ali smo res že konec januarja?!!), da sem spravila skupaj nekaj, kar bi "držalo" mali koledarček na lističe. In tako sta nastala tele dva - eden za mojo mami in eden zame.

10 komentarjev:

  1. Kakšen odličen koledarček! Sploh prvi mi je tako všeč! Oba sta super lepa in ideja je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratna ideja in super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  3. noro, sam to lahko rečem potem ko sem zaprla usta :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. aaa, nevesta, se pa res vedno veselim , kadar grem pogledat na tvojo stran.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoj blog je pa res veselje pogledat. Super ideja in super izvedba. Nekaj takega pa človek skoraj mora imet :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako dobra sta, spet nekaj novega!!!
    Odlično 5:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem po Poloninem navodilu prekrižarila tvoj kotiček in rečem lahko le: UAUUUUUU!!! Še pridem nazaj, sploh ker mi je country stil tako všeč za učke spočit!

    OdgovoriIzbriši
  8. čudovite izdelke imaš! res jih je veselje pogledat!

    OdgovoriIzbriši