ponedeljek, 23. marec 2009

Velikonočni preludij / Easter intro

Danes sem okrasila mojo hiško z velikonočnimi okraski. Letos sem pozna! Moram priznati, da vedno, pred vsakim praznikom krasim moj brlog en mesec ali mesec in pol pred dnevom D. Obožujem počasno pričakovanje in moji mali prijatelji me spominjajo na vse lepo, kar prinašajo različne priložnosti. Tu so štirje, ki so "ušli" izpod moje roke...

Today I adorned my house with the Easter decorations. This year I'm late! I have to admit that I usually decorate my house a month or a month and a half before the holidays. I just enjoy the slow expecting and my little friends remind me of everything beatiful that those days bring. Here are four of them that came out of my hands....












5 komentarjev:

  1. Jana, saj nisi edina pozna :)
    Lepe prijateljčke imate v svojem domu.
    Nekaj me zanima - vem, da delaš krasne stvari in bi lahko te prijatelje sama naredila. Vprašanje mi postavljajo predvsem angleški napisi :) Si jih torej sama ustvarila ali so kupljeni? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vem, vsi me sprašujejo glede angleščine....Meni je pač bolj domača, tako čutim ustvarjati. Ja, okraske sem naredila sama (iz starega zaboja).

    OdgovoriIzbriši
  3. OK, sem mislila, da si kupila pa dodelala. Ampak ne, ti to delaš sama :) Moj poklon!! Sej tud angleščine se bomo navadli...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo luštne živalice. Sploh zajček in kokoške so mi simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna dekoracija. Meni so zelo všeč ti okraski za obesit z najrazličnejšimi napisi in tile tvoji so superca.

    OdgovoriIzbriši