petek, 4. september 2009

Let's bind it!

Today is the 13th anniversary of our love and I recived a very desired gift from Matej. I have to say that every year Matej just finds the right gift for me and I'm so thankful as he puts so much effort in finding every year something that really surprise me!!!! Here is what I got this year.Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

On the other hand I'm a little bit stressed these days because Kian went to kindy for the first time and even if he is in the kindy just tree to four hours I have to admit that is a shock for me and for him too. So we will take this month of attending kindy as a trial and than we'll decide what's better for everyone. You know that you must try new things in life but some of them are just..... difficult! I was so confused that I forgot to take some pictures the first day (as I wanted to make a LO) and so I found a new idea for a LO that I decided to make in the next days.
I hope that you have a wonderful time....

6 komentarjev:

  1. vau, kako imaš pozornega moža. naj ti igračka dobro služi :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Res vse pohvale tvojemu možu! Glede vrtca pa ... te čisto razumem, tudi sami orjemo to ledino... in na začetku je res hudo, za male sončke in njihove mamice in očke... Kako sem vesela, da je danes sobota :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, mislim, da je za mamo odhod otroka v vrtec bolj stresen kot za otroka. Jaz sem "tulila" ves mesec, ko je šel Tej v vrtec. Sama sebi sem se zdela grozna, da ga puščam tamu... V bistvu pa je zelo užival, saj mu jaz družbe vrstnikov ne morem nadomestiti. Po eni strani me je stisnilo, ker sem se vedno trudila čim prej priti po njega, on pa je rekel: a si že prišla, jaz še ne bi šel, po drugi strani pa sem bila vesela, da se je navadil in je rad tam. Tudi s šolo je sedaj tako. Včeraj me je rekel: zakaj je jutri sobota, jaz bi šel v šolo. Rad je doma, rad je z nama in prav tako rad je s prijatelji. To je del odraščanja, ki pa ga mame včasih težko sprejmemo, saj mineva določeno obdobje. To pa je težko...
    Kar pa se darila tiče: pravi partner brez besed ve, kaj rabiš:) (jaz sem ga dobila za rojstni dan in prav tako brez besed!)

    OdgovoriIzbriši
  4. Izkušenj z "odhodi" v vrtec še nimam, vem pa od prijateljev, da je to stresno tako za otroka kot starše... Vsako jutro slišim sosedovega Jana, kako joka, da on pa ne bi...ko pa pride domov, je pa ves ponosen in vesel...Sem pa zagovornica, da je fajn, da se otrok tudi na ta način socializira... en kupček novih dogodivščin zanj, situacij,dejanj, odzivov, prijateljev,...verjeto tudi kakšen bacil več... Glede darila pa noro!!! Meni se je moj samo smejal, kaj sem si tokrat kupila prek interneta (sem ponosna lastnica t roznega že cel teden).Jupiiii! Kljukce na vratih so pa tudi fenomenalne. V mojem projektu so, da si omare polepšam z njimi in si jih naredim iz fimo mase...

    OdgovoriIzbriši
  5. how lucky are you... that is a fabulous gift... I've been eyeing myself... congrats on 13 years... a couple of hours away from Kian will be hard... but he (and you) need to spread your wings... and I can't wait to see what you come up without any pictures.. you're so clever... I'm sure it will involve your new gift...
    have a lovely weekend!! {{HUGS}} Michelle

    OdgovoriIzbriši