sreda, 6. maj 2009

premislila sem si / I changed my mind

Vem, da je smešno, a že včeraj, ko sem delala Matejev layout mi nekaj ni štimalo. No danes, ko je Kian šel spančkat, sem ga demontirala.

I know that it sounds funny but already yesterday I didn't feel ok with the Matej's layout so today when Kian went to have his afternoon nap I decided to make it into pieces.



Naredila sem novo različico, ki mi je bolj všeč. No, ali ni boljša?

I've made a new version. So isn't this one better?









3 komentarji:

  1. A wonderful page - I love it :) hugs, Steph xxx

    OdgovoriIzbriši
  2. wow... really love this... the colors the little bits of flowers... it's wonderful...
    {{HUGS}} Michelle

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, absolutno bolj rokerska! Včasih nas ženske mal zanese...

    OdgovoriIzbriši