četrtek, 23. julij 2009

Order

I've got an order to create a LO for a birthday. It's a little bit strange when you have to do a layout without knowing the person but I found it quite funny. The only things I knew about the person in the picture was the name and that she likes green.... So here it is and happy birthday Sonia!




4 komentarji:

  1. What a lovely layout and what a great idea fro a gift! I love green too!...lol!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav z užitkom sem danes prelistala vse tvoje objave, ki sem jih zamudila med dopustom. Moje oči so se spočile na vseh izdelkih, zraven pa sem kot vedno vzdihovala, kako ti vedno uspe vse tako dobro skombinirati, da vsi dodatki pašejo skupaj, da ni kičasto, da so robovi tako lepo natrgani in postarani... uau!! Pri današnji mi je všeč starinsko zelena, ki si jo izbrala, rože pa so itak v odtenkih moje najljubše zelene barve!!

    OdgovoriIzbriši
  3. oh, super skombiniraš zadeve. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. how wonderful is this... you always do such beautiful work... did she love it??? I know I do!!!{{HUGS}} M

    OdgovoriIzbriši