nedelja, 16. avgust 2009

Happy birthday!!!!!!!

Yesterday was the day! My Kian turned three and we had a wonderful time together with our friends and family. As I already told you everything connected with the celebration was dino shaped. Also the cake and we spent a lot of time doing the dino's skin but the final result was great. When Kian saw the cake he just started to scream and it was worth to do all that little tiny balls just for that moment of pure happiness!!

I also planed some activities for the kids so I made some paper mache dino eggs and I put a little dino inside. Then I just did hide the eggs in the garden and we had a special dino egg hunt. And after the kids broke the egg they got a little surprise!
At the end of the party each kid recived a tender dino that I made some days before. The ones for the girs were pink and had some lace, the ones for the boys were blue or green and each dino is a special species: Kianosaurus, Zojasaurus, Jakobsaurus.... I have to say that the kids were just crazy about them.

It was a very special b day and I have to say that I have the most special boy in the world. In fact when everybody left he said to me: "Mommy, thank you for a fabulous birthday!" And that was his gift for me! I'm soooooooooooo lucky to have a litlle boy that is growing up and enjoying the world. Happy birthday my little mouse!

14 komentarjev:

  1. Tako lepo, zabavno in dovršeno do pikice!! Verjamem, da so otroci uživali! Kianu in marsikateremu otroku zraven si pričarala čudovit rojstni dan!
    Še jaz sem uživala, ko sem brala, kaj vse ste počeli:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, mami ... kaj te lahko posvojim :)))
    So se mi dodobra ovlažile oči, ko sem brala tale članek.

    Me pa grooooozno muči iz česa je dino koža :)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, to pa tudi mene muči. Torta je res mega!

    OdgovoriIzbriši
  4. OMG OMG OMG that cake is amazing!!! I've never seen a cake done so beautifully... you are the bomb of a mom doing that... he will never ever forget that cake!!! I looks like he had the best day... Happy Happy Happy Birthday Kian!!!
    {{BIG BIRTHDAY HUGS}}
    RAINEE & MICHELLE :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz bi kar posvojila takšno mamico.....

    Lepo si tole izpeljala. Všeč mi je tista ideja z jajci in dinozavri. Torta pa......uhhhh...tudi mene zanima iz česa je ta dino barva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše Kian!

    Torta je krasna, še nisem videla nobene podobne ideje, koliko dela je vloženega v tiste kroglice, se pa vidi.

    Jajčka in dinoti so pa tudi super ideja.
    Kian sigurno ve, da imam najbojlšo mami na svetu

    OdgovoriIzbriši
  7. Oo Jana, te moram še enkrat pohvalit. Čudovito izpeljan rojstni dan in otroci so res uživali. Tudi mi. Pa da ne govorim o torti-ti si prava mojstrica.Sej pravim, tvoji prsti so magični.Te bom kar najela za okraševanje tort.Lahko? :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako mora biti za rojstni dan. Za vse , ki vas zanima dino koža pa moram povedati, da je narejena iz fondanta za torte ( recept najdete tule: http://www.youtube.com/watch?v=m344aukHKxM ). Dino pa je pobarvan z jedilnimi barvami! NO, sedaj pa vse veselo na delo!!!! :-)) Zame pa velja, da verjetno bolj še kot otroci uživam jaz, ko delam torto ipd. Imam občutek, da sem največji otrok prav jaz ;-)
    Katka, ni problema, sem vedno na voljo!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, SUPER mami :) pričarala si prav čarobno dogodivščino! bila bi lahko prava organizatorka tematskih roj. dni:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuauu kakšen rojstni dan! Prekrasna torta in darilca, Kianu pa vse naj naj naj!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsi v pisarni smo občudovali tvojo torto - res je mega. Vse pohvale.In še dinozavrčke si jim naredila...otrokom se je verjetno mešalo. :)

    Vse najboljše Kianu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uiiii, kakšna super torta!! Pa dinozavrčki, tko fajn ideja :) Pridna mamica :)

    OdgovoriIzbriši
  13. INCREDIBLE CAKE!! SUPER CUTE ;) THANKS FOR SHARING :)
    WITH A GRIN,STEFFOGAL1

    OdgovoriIzbriši